Ajankohtaista

Apollonia / Ajankohtaista / Apollonia etsii uutta toimistosihteeriä

Apollonia etsii uutta toimistosihteeriä

Haemme joukkoomme toimistosihteeriä vakituiseen työsuhteeseen. Etsimme käytännönläheistä ja itsenäistä moniosaajaa tiimiimme – oletko sinä etsimämme henkilö?

Toimistosihteerin tehtävässä:

  • Vastaat yhdistyksen toimistopalveluista ja osallistut monipuolisesti yhdistyksen tukitoimintoihin vahvuuksiesi mukaan.
  • Asiakaspalvelua hoidat monipuolisesti ja suurella sydämellä.
  • Toimit jäsenten ensisijaisena yhteyshenkilönä jäsenyyteen ja jäsenpalveluihin liittyvissä asioissa. Vastaat myös jäsenrekisterin ylläpidosta ja jäsenyydenhallinnan käytännöistä.
  • Olet yhteyshenkilö jaostojemme suuntaan ja tuet heidän monipuolista toimintaansa.
  • Organisoit ja hoidat kokous- ja tapahtumajärjestelyjä, kuten ilmoittautumiset, tilavaraukset ja tarjoilut.
  • Viestit aktiivisesti jäsenten, jaostojen ja muiden sidosryhmien kanssa.
  • Kehität jäsenpalveluja ja jaostotoimintaa yhdessä muun organisaation kanssa.
  • Valmistelet ja toteutat laskutukseen liittyviä tehtäviä.
  • Hyödynnät osaamistasi laajasti jäsentemme ja yhdistyksemme hyväksi.

Arvostamme:

  • Kokemusta järjestö- tai yhdistystoiminnasta sekä jäsenpalveluiden ja jäsenrekisterien hoidosta.
  • Yhteistyökykyä ja asiakaspalveluhenkisyyttä.
  • Ymmärrystä taloushallinnosta ja laskutuksesta.
  • Aktiivista työotetta ja ratkaisukeskeisyyttä.
  • Kykyä suunnitella ja toteuttaa omia vastuualueen tehtäviä kokonaisvaltaisesti.
  • Kokemus terveydenhuollon erityisesti suun terveydenhuollon kentältä katsotaan eduksi.

Odotamme sinulta:

Tehtävään soveltuvaa alempaa korkeakoulututkintoa ja/tai vahvaa käytännön kokemusta vastaavista tehtävistä.

  • Erinomaista suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa.
  • Hyvää Microsoft O365 -ympäristön hallintaa ja valmiutta omaksua uusia järjestelmiä.

Tarjoamme sinulle:

  • Mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät vakavaraisessa ja arvostetussa tieteellisessä seurassa.
  • Työpisteen Helsingin Bulevardilla ja mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön koeajan (6kk) jälkeen.
  • Kattavat työterveyspalvelut.
  • Lounas- ja liikuntaedun.
  • Vakituisen työsuhteen (37,5 tuntia viikossa).

Hae tehtävään lähettämällä vapaamuotoinen hakemus, ansioluettelo ja palkkatoiveesi 15.5.2025 klo 16.00 mennessä osoitteeseen annamari.nihtila@apollonia.fi.

Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa pääsihteeri Annamari Nihtilä, sähköpostilla tai 7.5.2025 klo 11.00-14.00 puhelimitse numerossa +358 50 569 7800.

Tietosuoja

Käytämme verkkosivustollamme evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen sekä kehittää ja tilastoida sivustomme käyttöä. Voit muuttaa evästeasetuksia koska tahansa sivuston vasemmasta alakulmasta löytyvästä painikkeesta.

Välttämättömät toiminnalliset evästeet

Nämä evästeet ovat sivujemme toiminnallisuuden kannalta välttämättömiä ja ovat aina käytössä. Käytämme toiminnallisia evästeitä esimerkiksi tekemiesi valintojen muistamiseen, kuten evästeasetuksiesi. Nämä evästeet eivät tallenna markkinoinnissa tai analytiikassa käytettävää käyttäjätietoa.

Analytiikkaevästeet

Nämä evästeet auttavat meitä kehittämään sivustoamme, sekä tilastoimaan käyttäjämääriä. Sivuilla käytetään seuraavien palveluiden evästeitä:

Google Tag Manager

Google Analytics