Tieto taidoksi - suun terveydeksi

Tietosuojaseloste

Apollonia / Yhdistys / Tietosuojaseloste

Suomen Hammaslääkäriseura Apollonia, SHS-Kustannus Oy ja Suomen Hammaslääketieteen Säätiö ovat sitoutuneet suojelemaan yksityisyyttäsi parhaalla mahdollisella tavalla ja käsittelemään henkilötietojasi kulloinkin voimassa olevan lain ja hyvien tietosuojakäytäntöjen mukaisesti.

Tietosuojaselosteessa kerrotaan, miten rekistereissä (Apollonian jäsenrekisterissä, Apollonian ja Säätiön apuraharekistereissä, SHS-Kustannuksen asiakasrekisterissä sekä Apollonian ja SHS-Kustannuksen yhteistyökumppanirekisterissä) olevia henkilötietojasi kerätään, käytetään ja säilytetään.

Henkilöllä on oikeus tarkastaa itseään koskevat tiedot sekä pyytää oikaisemaan virheelliset tiedot ja poistamaan tarpeettomat tiedot. Tarkastusoikeus on maksuton kerran vuodessa toteutettuna.

Tietosuojaseloste