Tieto taidoksi - suun terveydeksi

Jaostot

Apollonia / Yhdistys / Jaostot

Apollonian 12 jaostoa toimivat eri hammaslääketieteen osa-alueista kiinnostuneiden hammaslääkäreiden yhdyssiteenä.

Jaostojen toiminta
Jaostot järjestävät seminaari- ja esitelmätilaisuuksia, harjoittavat alaansa liittyvää julkaisutoimintaa sekä tekevät aloitteita ja antavat Apollonialle lausuntoja omaan erikoisalaansa liittyvissä kysymyksissä. Jaoston toiminnasta voit kysyä suoraan jaoston puheenjohtajalta tai Apollonian toimistolta osoitteesta virpi.hallikainen@apollonia.fi.

Jaostojen tulevat tapahtumat löydät Apollonian verkkosivuilta kurssihaun kautta.

Jaoston jäsenyys
Apollonian jäsenet voivat hakea jaoston jäsenyyttä  jaoston hallitukselta vapaamuotoisella hakemuksella (esimerkiksi sähköpostilla ”Haluan liittyä jaostoon xx”). Hakemukset ja muut jaoston jäsenasioihin liittyvät kysymykset (liittymiset, erot) toimitetaan sähköpostilla osoitteeseen jasenasiat@apollonia.fi.

Jaostot
Jaostojen omille sivuille pääset alla olevista linkeistä kirjautumalla ensin verkkosivulle jäsentunnuksillasi:

Implantologian jaosto
Kansanterveysjaosto