Tiedotteet

Apollonia / Uutishuone / Tiedotteet / Hammaslääkäripäivien 2020 luento-ohjelma toteutetaan virtuaalisena, näyttely siirtyy vuoteen 2021

Hammaslääkäripäivät 12.–14.11.2020 on päätetty järjestää virtuaalisena koulutustapahtumana. Tapahtuman yhteydessä järjestettävä näyttely sen sijaan siirtyy järjestettäväksi seuraavien Hammaslääkäripäivien yhteydessä 11.–13.11.2021.

Tapahtuman pääjärjestäjä Suomen Hammaslääkäriseura Apollonia arvioi, että nyt ei ole vielä hyvä ajankohta koota suunterveyden ammattilaisia suureen tapahtumaan. Muuttuneen matkustustilanteen vuoksi myös näyttelyssä mukana olevien yritysten ulkomaisten päämiesten saapuminen tapahtumaan on vaikeutunut.
– Haluamme varmistaa, että hammaslääkärit ja hoitohenkilökunta säilyvät työkykyisinä, eikä osallistuminen Hammaslääkäripäiville altista ketään infektiolle, toteaa Apollonian pääsihteeri Vesa Pohjola.

Poikkeuksellinen tilanne ei ole poistanut koulutustarvetta. Onkin tärkeää, että alan ammattilaisten mahdollisuus täydennyskoulutukseen taataan myös tänä syksynä. Hammaslääkäripäivät 2020 tarjoaa laajan ja monipuolisen luento-ohjelman, jota voi seurata verkon välityksellä valitsemastaan paikasta.

Lisätietoja:
Hammaslääkäriseura Apollonia
pääsihteeri Vesa Pohjola, vesa.pohjola (at) apollonia.fi, puh. 040 146 3696
koulutustoimikunnan puheenjohtaja Annamari Nihtilä, annamari.nihtila (at) fimnet.fi

Lisätiedot näyttelystä:
myyntiryhmäpäällikkö Lumia Ankkuri, Messukeskus, lumia.ankkuri (at) messukeskus.fi, puh. 050 387 0023